31/10/07

Προστασία ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

  1. ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=51
  2. ΙΝΚΑ - Ινστιτούτο Καταναλωτών http://www.newinka.gr/
  3. ΑΠΛΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ http://www.mani.org.gr/fonimanis/2002/06_katanal.htm
  4. ΕΚΠΟΙΖΩ Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής, για όλα τα καταναλωτικά θέματα. http://www.ekpizo.gr/
  5. Ενώσεις Καταναλωτών http://www.yme.gr/odigospoliti/article1203.html#8
  6. ΚΕ.Π.ΚΑ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ http://www.kepka.org/
  7. Συνήγορος του Πολίτη, για προβλήματα με τις δημόσιες υπηρεσίες, http://www.synigoros.gr/
  8. Τραπεζικός Μεσολαβητής, για τραπεζικά θέματα, 2103376700 http://www.bank-omb.gr/
  9. Οδηγός του Πολίτη (Υπουργείο Μεταφορών & Επικoινωνιών ) http://www.yme.gr/viewpage.php?section=446
  10. Χρήσιμα Τηλέφωνα http://www.nomarhiapeiraia.gr/
  11. Νομαρχία Πειραιά Γραμμή Επικοινωνίας Πολίτη: 800-11-405060, Τετραψήφιος αριθμός : 1570, 210-4148516, 210-4111407, 210-4171229 http://www.nomarhiapeiraia.gr/
  12. Ο ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ - εξετάζει τις καταγγελίες περιπτώσεων κακής διοικήσεως από πλευράς των θεσμικών οργάνων και οργανισμών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.Ο Διαμεσολαβητής δεν μπορεί να επιληφθεί καταγγελιών που αφορούν τη δημόσια, περιφερειακή ή τοπική διοίκηση των κρατών μελών. http://www.euro-ombudsman.eu.int/home/el/default.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια: